22 Aug 2008

海膽

睇奧運, 你會留意什麼?

睇奧運選手, 例如游泳/跳水/體操/舉重/籃球...當他們高舉雙手, 向世人展示腋下風光時, 我會特別留意他們的胳肢窩 (另一名稱: 加拿大), 大部份選手的"加拿大"都十分青靚白淨, 但有些選手會挾住兩隻"海膽", 為觀眾帶來海洋味道

個人認為, 任何一個運動員, 都應該去除"海膽", 試想像 :

郭晶晶舉高雙手準備起跳, 在雪白的肌膚的映襯下, 要是她有一雙"海膽"...

中國女排的姑娘們舉手攔網時, 她們的"海膽"矚目d, 抑或成功攔網搶眼d?

網球手鄭潔開波時, 若附送一雙"海膽", 威力是否比Ace波更勁?

其實不單止運動員要去除"海膽", 普通如你我的女生們, 也要想辦法去K.O."海膽", 因為著背心/tube dress時挾住兩隻"海膽", 格外礙眼...

記得曾經睇過一條youtube片, 講男生見到女生有"海膽"時的反應, 結果是: 不論是否靚女, 只要她有"海膽", 男生都會立刻反胃, 大減對對方的印象分

其實只要一世不著背心, 就無需為殺掉"海膽"而煩惱, 但無奈的是, 著背心是show"哥利"的武器, 所以, 女生們窮一生的精力, 尋找剷除"海膽"的方法:

刮刀: 方便簡單, 但不能刮乾淨, 總殘留一些黑色毛頭, 而且過兩三天, 毛頭又再跑出來!

脫毛膏: 乾手淨腳, 但容易令皮膚乾燥, 甚至有機會引至皮膚敏感

蜜蠟: 脫毛效果理想, 但過程殘忍非常, 一下子拔掉許多毛, 要忍得痛先好用!

箝: 又是要好忍得痛先得! >.<

激光: 好像脫得好乾淨, 但很貴...

在女生未徹底解決"海膽"前, 我們是不會著背心的, 所以男生們, 當你見到一個女生明明是著背心的, 但熱到快死都不肯除下外套, 千萬不要問點解!!!

2 comments:

Anonymous said...

關於「海膽」,我好記得大口婆茱迪亞羅拔斯出席某頒獎禮時,一身火紅性感晚裝(如我無記錯的話!)示人,她向群眾揮手一刻,就露出了一對「海膽」,而此「舉」亦好快成為翌日娛樂版的文章……但我覺得茱小姐呢份勇氣好堅,個個脫佢唔脫,真我得黎亦反璞歸真……湯唯做色戒,更特登留番一對「海膽」,因為那年代,邊有話興脫毛。唔知幾時,先至搞到有海膽無背心呢種現象呢。

周C

Pakingson said...

為佢地的勇敢而乾杯!