6 Aug 2008

男人,please show me a better future

男人,你可以無錢,無樣,無頭髮,但你不可以無...

香港電台在06年,委託香港城市大學社會科學部進行的調查,訪問了500名由25到45歲的女性,了解香港男子最惹女性討厭的10大事項。令最多女性討厭的香港男性特質不是「無錢」,「無錢」只排第6 ( 有26%的受訪者討厭這特質 ),可見,現代職業女性心目中的理想男性,財富不是那麼重要。最多女性討厭的原來是「無主見」,佔53%,其次是「偷食」,佔49%;第三是「沒出息」,佔49%。

一個只顧賺錢而無時間聽我講東講西,呻呻工作和生活上感受的男人,令我拍拖都如同一人孤身作戰,倒不如各行各路好了!
一個(看起來)其貎不揚的男生,只要心地善良,用心待我好,也可以是好男人,不一定要靚仔到天上有地下無,才可以發展
頭髮是男生的尊嚴.要是有天你出現地中海,bar code頭,其實都不太影響你的樣子 - 只要你肯剃晒d頭髮走型格路線的話

由得女生決定去邊食飯,不是紳士表現,而是男生根本無-主-見!(明知女生怕肥,仲提議去牡丹樓,肯德雞,那些不是有建設性的提議!)

連去邊食飯都下不到決定,叫女生點敢跟你一世呀?

3 comments:

Anonymous said...

記得某電台節目的promo是這樣的:
男:「去邊度食飯好?」
女:「你揀啦!」
男:「咁不如...」
女:「我唔要食這樣, 唔食那樣, 想要這樣, 想要那樣...都係你揀啦!」
男:「...」
有時作出選擇, 或是提出選擇, 都唔係咁易...

Anonymous said...

我又聽過朋友講, 跟女生食飯, 先提出三個建議, 如果對方都否決, 便可大條道理地踢返個波比對方: 講乜你都ban, 咁你決定喇! :p

Anonymous said...

不過對方可能都係答....無所謂啦~ 那時只可會諗到一個字....