18 Sept 2009

揀男仔

轉載自這裡:

朋友Y介紹未婚夫俾老婆同我識。朋友Y既年紀俾我細幾年,而佢呢位未婚夫,以年紀黎講,勉強都可以做到我老豆。

類似既事情發生響我一d比較熟既朋友身上,係最近既第二次。

我無意對「老夫少妻」有任何歧視,事實上即使兩個人既年紀相距二十年,亦唔代表大家一定會有問題。我只係覺得,市面上呢一類咁既combination,數量比我想像中多。

聽過唔少女性朋友話,香港地後生既男仔太過幼稚,太過唔識照顧人,個人能力又低。要揀做終生伴侶,揀唔落手。於是乎佢地尋尋覓覓,搵到一個心智成熟又懂得照顧另一半,又有經濟基礎既男人可以付託終生,唯一既缺點係…老囉。(如果呢個係缺點的話)

香港地後生既男仔係咪真係咁差?我唔敢講,不過我諗,後生仔未經啄磨,事業上既成就亦未有咁快成形,要響一眾年青而又未婚既男仔當中,揀中一粒明日之星俾自 己,風險太大掛。於是女仕們把心一橫,索性揀一個以經見到「結果」既現成男人做伴侶,風險會變得細一d?情況好似買樓咁,買樓花唔穩陣,所以寧願買「二手」現樓,樓齡舊就舊d,但勝在有板睇,夠安全感?

我又諗,如果你硬要將一個只係做左七、八年野,三十左右既「後生仔」,同一個飽歷滄桑既人比較心智成熟既程度,同一個響商業社會上奮鬥左三十幾年既人比較事業上既成就,其實我覺得並唔係太過公平。個「後生仔」響此時此刻,真係冇乜可能鬥得贏架喎…

查實認識一個年紀做得自己阿爸既「新朋友」,總覺得,有一點尷尬同唔多自在。

*****
的確,現在的男生較上一代遲熟,因為父母的保護期延長,不需要擔起頭家,自然不明白什麼是責任,更遑論給女生安全感了。三十來歲的男生仍如廿來歲的小伙子,叫女生怎敢把自己的一生付託給一位長不大的男生呢?

女生一係如上文,找一個年紀大過自己一截的男人當老公,但對女生和他們的下一代都不是好事,因為生了小朋友後,男人仲有氣力照顧嗎?跟小孩子一起跑嗎?而且,要是雙方都身體壯健,男方好有可能比女方早死,雙方未必能終生。

女生另一個選擇是鍛練自己的眼光,猶如揀玉一樣,從一眾如同璞玉的男生中,挑一個有機會成為美玉的男生。不過,這需要獨到的眼光,而且是長線投資,無返十幾廿年都唔得自己是否買對了。但係不用怕,玉是愈戴愈靚㗎!哈哈!

個人有幾個「揀玉」的秘訣:
  1. 觀察他如何對待父母:如果對老人家有禮,肯照顧他們,這些男人衰極有限
  2. 看看怎樣面對逆境和批評:發難渣?指責別人?不承擔錯誤?一蹶不振?意見接受、態度照舊?抑或找方法解決問題,積極改變?
  3. 留意他不站在人前時的表現:如果他在無乜人見到時,都行為端正,可見他可能是一個表裡如一的正人君子
要揀一件「正玉」是需要時間的,而且不一定係打磨好的玉才是美玉,何況一睇便知是靚玉的男生好搶手㗎!又貴喎!你比唔比得起錢先?倒不如用藍海戰術,在璞玉中用心發掘,話唔埋你夠眼光,可能隨時以低價買入一件靚玉!

姐妹們,用心睇清楚喇!

PS: 其實璞玉同石頭週街都係,不過我地未必識分,所以先要落足眼力

No comments: