1 Jul 2010

你找到自己的「臭男人」沒?

Q師傅:

我覺得我人生好像欠缺了些什麼,我本身冇男朋友,所以常常都會想找朋友一齊,唔想自己一個人,來填補自己的空虛,我真是好想有個男友。

本身個樣and身材不差,現在有4個人追緊我,但他們都……

A先生太就人,冇自己主見,有好事都不能自己搞掂,又悶,個樣真係不願多提,但對人好,出親街,都是他付錢,無論細至睇戲,大至去銅鑼灣餐廳(埋單5舊水,他只是中學生),又幫我特登去影印書……但始終冇FEEL

B先生,對人都好,但太多無聊廢話,常晒命,個樣又係真係不願多提,但好願意靖人食飯,請人這、請人那,像A先生一樣,但始終冇FEEL

C先生,對人都好,但他卻是住家男人,NOT MY CUP OF TEA

D先生其實我是喜歡他的,跟他一起,好快樂,又就得人,都幾MAN,有時又懂得講些哄人的說話,完全是我喜歡的類型,但唯獨他的樣子實在太令人不想看他多一眼。

我不知道是否自視過高,但我覺得以自己的條件,可以找到很好的,自己對人好、有禮、樣+身材OK(出街冇花妝都有D人會望我),個個都以為我有好多好條件的人追,但只有些不太好條件的人追,又因為自尊問題,所以有人問起有冇人追,我都唔知點答,有人追都是那些樣子不太好的吧,有人追又如何?

有人問我拍過好多次拖就仲尷尬,大家都以為我拍過好多次拖時,我想說冇拍過,但說了他們只認為我是說謊吧!其實我只是想找個對我好,又OK靚仔,但為何追我的都如此樣不太好,一係就靚仔,但花心(一年前),為何呢??太好高騖遠??

why 上

-------

親愛的why:

對愛的期望高,但愛的能力少,是許多現代人的寫照,也是愛情的致命傷...

(按此詳閱Q師傅的回應)

-------

在你身邊, 會否都有ABCD候選男子呢? 是否十五十六, 不知道如何選擇?
外表, 學識, 才幹...未必是最重要
如果在他面前不能展現真個性, 生怕對方不喜歡真正的自己而終日「夾腳」, 再好的男人都只是擺設吧! 對嗎?



試過一些手瓜起蹍猛男但膚淺小器
年青的醫生瀟灑有型但太嬉戲
陳宅公子身家豐厚唯獨不懂爭氣
能感應我頻道是你 一擦已著有驚喜

No comments: