11 Jan 2010

轉載:師傅過招 - 我應否放棄?

Q師傅:

我是一個中三的男仔,平時打機過日子。
成績是中三全級第三名,操行拿A的。
可是同學關係較差,有四五個女仔很憎我。
但是我也有二三個好朋女係女仔。

我中意咗個讀中二的女仔,
後來畀人傳左出去,給她知到了。
之後她叫我的朋友同我講:「我唔會拍拖,但係可以同你做兄妹。」

我答:好。
其實我真係好中意她,做朋友已經好滿足。
我找她傾偈,但覺得她有意避開我。
她是否只係禮貌的拒絕我?
我應否放棄接近她?
另外我想問拍拖係咩來?

迷路的小男孩 上

*****

親愛的迷路的小男孩:

拍拖是兩個互相愛慕的人,渴望更進一步認識對方,學習彼此扶持、互相包容,共同經歷快樂和傷心的過程。所以考慮開始一段感情時,除了一份愛慕之外,還要考慮...(按此閱讀全文)

No comments: