23 Dec 2007

男人說男人

由女性的角度去講什麼是男仔, 講什麼是男人, 好像對男性不公平, 所以還是由男性來說夠公道. 從網上看到一篇由男性(我想是吧!)寫有關"男人的成長"的文章, 實在一針見血! 不得不轉載如下:
細細個覺得大個仔係=食煙飲酒講粗口同夜蒲。所以青春期既時候,呢d野,做得幾多得幾多,希望證明自己原來都大個仔啦。

咁到真係大個仔既時候,梗係知道唔係求其做d表面野就叫做長大啦。之前寫過啦,長大既男人同未長大最大既分別,係承擔。不過有時我覺得,好多人對自己承擔左幾多,好計較,而且好多應該去承擔既野,唔知點解佢地會覺得唔關佢地事,唔應該由佢地去理。

咁,好多野如果唔由佢地去承擔既話,咁邊個去承擔呢?

賺錢生活當然係承擔既一部份,不過,真係只係一部份囉。

*****

細個拍拖果陣,只會覺得拍拖係兩個人既事。年紀大左,先至體會到拍拖結婚一齊生活,好多事情都involve左唔止兩個人。handle大家既屋企人,我覺得其實對大家生活得開唔開心,都幾重要。我其實幾好彩,Stephy屋企人同我自己既父母,都係容易相處果隻。相比好多人,條路已經比較容易行。

我見過好多朋友,兩公婆同老爺奶奶外父外母既關係,搞得好彊好彊。咁當然未必係大家想既,不過我有時諗,老婆同自己屋企人相處得好唔好,好大程度上都好睇你呢個仔,點樣去處理大家既關係。做人個仔,有冇出夠力去幫自己既老婆/女友去融入自己既屋企,當唔好彩發生矛盾既時候,你有冇主動去幫佢地化解,抑或你夾響婆媳既關係中間,選擇做一隻縮頭烏龜,任由情況越搞越壞?

又,有冇諗過,你假如同老婆既屋企人相處得好差好差,咁夾響中間既老婆/女友,日子會好難過?我有d朋友,老婆想返外家見下屋企人,但係個男既就永遠耍手拎頭,去同外父外母飲餐茶好似捉佢去打靶咁。關係,要慢慢建立架,尤其是,一般女仔都唔希望自己個老公同自己既屋企人,關係太差啦,我估。

咁大個人,仲響度講「拍拖結婚只係我地兩個人既事」,然之後大條道理等自己同人地屋企人劃清界線?

咪玩啦,大個仔啦。

*****

控制自己情緒既能力,我諗又係另一個男人成長既指標。尤其係,面對自己既老婆同女朋友,先至係一個男人EQ既最大考驗。唉,好多人返工對住老細,可以死忍爛忍,但係對住自己屋企人同女朋友,兩句唔夠就爆大鑊。

尋日個post出街之後,有朋友email我話如果佢係個男仔,實鬧爆自己個老豆同佢脫離關係咁滯。咁果個老豆既行為,我都好唔鍾意,不過,處理上一代同自己另一半既事,下下硬撼去做,做果下可能好型,不過做完所得出黎既結果,往往係最差既。而且火爆過後,受苦既,好多時反而唔係自己,而係自己心愛既另一半。你同個老豆始終有個血源關係響度,但係女朋友呢?對果個老豆黎講,佢係一個搶走自己個仔既外人。做老豆既,多少會錫住個仔,但係個外人呢,多數都你咁好彩呀。

即使有心想保護自己既另一半,都要搵個好方法先掂。發老脾,好容易既遮,要收埋d脾氣,忍住度火去解決問題,先至係難度。

所以我話要有手腕囉。

如果下下都控制唔住把火既話,咁證明,你未長大得夠囉。

原文轉載自: http://manincentral.blogspot.com/2007/12/blog-post_20.html

1 comment:

Anonymous said...

男人說男人, 女人說女人, 通常都會比較「到肉」.