10 Mar 2011

轉載:中女唔嫁咁又點?

黃雅麗:我看中女的真正死因
黃明樂:中女的真正死因

看完上述兩位嘅文章,讓小弟這位算不算中男嘅傢伙(我個樣話係中男太缺乏說服力),講一吓自己嘅睇法。

1. 香港無嘢多,最多三姑六婆走去問人你幾時嫁,幾時結婚呀,朋友間講笑尚可容忍(我不否認我有時會開呢類玩笑),但實際上,中女嫁唔嫁關你叉事呀。(但方潤搵唔搵到老婆,就好多人關注,佢嘅情況比較例外,民間一定比新加坡政府嘅社交發展署做得好。XD)

2. 中女求其搵人嫁,唔理好醜但求就手,甚至明知唔啱都要不惜一切瘟仔,果吓就好得人驚。我之前講過一單,有位中女嫁個大自己十幾年嘅老公,搞到一鑊泡嘅個 案,她咁都肯嫁嘅原因,就係頂唔順屋企人壓力,一段問題多多嘅婚姻,問題遠大過嫁唔出。所以唔好求其搵個人嫁,我用司徒法正嘅tone講:出事架嘛。

3. 依家啲男人係唔係信愛情己死,唔係,至少好似我呢類傻佬係存在嘅。問題係,依家太多港媽,搞到港男一早己經打定輸數,所以衍生問題係婚外情,結咗婚至發現愛情,但愛情原來唔喺自己個老婆度,真係大鑊到爆。要中男們恢復信心,真係有啲難度。

4. 我比較相信運氣不佳呢回事,小弟喺大學時代有位朋友,雖談不上靚女,但絕對係賢妻良母嘅典型,但她依家竟然嫁唔出,原因係遇唔到個啱心水。遇唔到啱心水好奇咩,Leona講嘅運氣不佳論,相對合理。

5. 有啲中女或中男唔結婚,因為佢地追求嘅愛情,可能永遠都做唔到,但果個人痴心一片你又無話可說。好似劉若英,鋪鋪奶茶(劉若英嘅花名)嘅演唱會都有人問她幾時嫁,呢個問題真係純粹俾娛記寫稿用。睇過果集陳昇同劉若英一齊嘅《桃色蛋白質》(按:為什麼劉若英在節目中可以哭成那樣子?二人好像不介意打開肚皮讓觀眾知道他們的感情事?在鏡頭前講這些話,到底有幾多成是真?),都知道劉若英對陳昇果種痴心,旁人無法理解,你亦好難搵個人取代陳昇,呢種由師徒關係搞搞吓搞到變情人關係嘅,係幾種最一鑊泡個案典型。呢類人,你唔好問佢幾時嫁,免得揭起人嘅傷心事。有時中女或中男唔結婚,背後嘅故事有時好難開口,外人唔理比較好。

人在江湖十幾年,有時我真係一副睇到化嘅態度去睇事情,因為聽過嘅故事,輔導過嘅個案,光怪陸離,幾膠都有。家家有本難諗的經呀,做人唔好太八卦好。

後話:有機會,我會同大家分析吓劉若英同陳昇果挺狀況,到底發生咗乜事。但簡單嚟講,越係聰明理智知道自己要乜嘅人,佢地處理愛情問題上越係一塌糊塗,烏厘單刀,或者成世人有好多遺憾唔知點處理。

No comments: