5 Jan 2008

交叉扑之漂亮的平凡人

自"交叉扑"推出後,友人都唔多明白何謂"交叉扑",特此解釋一番:

簡而言之,"交叉扑"者即是交換日記,乃我跟朋友就同一題材,各自表述,然後互相post在對方的blog內(即你睇到的呢篇文不是我寫啊),希望發掘討論新角度。失禮失禮

*****

交叉扑原文:

大部分的人都會喜歡朱古力,據資料顯示,朱古力內的成份會令人有開心的感覺。但相信十個人當中,十個都不願意終日食朱古力作主要食量到永遠,因為自己承擔不起朱古力長遠所帶來的風險及影響──致肥。

友人曾說:「靚仔/靚女只是eye candy」,間中望下的確很賞心悅目,但要長遠在一起,甚至要過人世就可能是另一回事了。最大的可能性就是一句源遠流長的一句話:「靚仔/靚女無本心」,這句話影響著你我他對靚仔靚女的感覺。對好些人而言,靚仔/靚女,就如周敦頤的《愛蓮說》中所提到的蓮花──「可遠觀而不可褻玩焉」。靚仔/靚女,賞心悅目也,做男女朋友,簡直一流。但若不知死嘗試同靚仔/靚女去發展成情侶,感覺可能就像用自己隻手緊緊的握著玫瑰花的莖上,被莖上的刺弄得滿手鮮血。但到底是誰的錯呢?

「靚仔/靚女是花心的」,「與他們交往你只會弄到焦頭爛額」,這等說話,相信大家在不同的場合及圈子內都曾聽過,但「靚」只是人可以用作花心的其中一個籌碼,但不一定會用得著,而花心的人,亦不一定因為他手上有這個籌碼,身邊亦不乏這類的例子,單憑「口甜舌滑」、「特別專長」...等,就能讓自己活在別人的追捧當中。真正「無本心」的,未必是因為他們是靚仔/靚女,而可能是其他原因。Be fair to them,我亦見過有靚仔/靚女,在外間不睇好的情況下忠於自己的感情。他們可以同我地一樣,追求天長地久的戀愛。其實靚仔靚女與你我他一樣,都有權去愛得轟烈,戀一生一世的愛,而他們因為天賦本錢──靚樣,而擁有的一個籌碼,也未必會用得上。

他們大抵也只是一個多擁一張漂亮外表的平凡人吧!

我寫的另一扑:http://hk.myblog.yahoo.com/henchow/article?mid=1055

No comments: