7 Jan 2008

分手的理由

如果認為拍拖只有甜沒有苦的人,大抵不會有好結局,因為他們不懂犧牲 - 以對方最大的好處為大前提 - 希望自己得到最好,半點都不肯吃虧,註定拍拖失敗收場 (一個願打,一個願捱者另計)

每一次失戀,代表有東西未做好,這能在分手的理由中略知一二...下文對此的見解甚為到肉,不妨參考參考:

我地步伐唔一致

唔知聽過幾多朋友,用呢個理由同自己既另一半提出分手啦。

步伐唔一致…我諗大概係話,其中一個人響長大既過程裡面,行得快過另外一個。行得快d果個,覺得因為成熟既速度同另一半有太大差距,而導致大家再冇辦法溝通。咁欠左溝通,兩個人就再唔能夠成為soulmate,於是乎,「因了解而分開」。

大致係咁上下啦,我估。

呢幾年呢,咁上下既故仔,我真係聽過好多好多。

而故事既佈局,多數都係其中一方好著緊自己既事業,好想搏殺,而另一方就覺得對方俾太少時間自己,咁緊張事業果方就覺得另一半好唔成熟,咁大個人都不分輕重咁囉。

緊張事業果一方,覺得要另一半去體諒自己。覺得假如對方唔懂得去體諒,係罪過,亦係幼稚既表現。至於果位被評為唔體諒既一方呢…又覺得自已既地位好低,好唔受到重視,另一半總係唔放自己響首位,心裡面唔好過。
於是結論係,大家既步伐唔一致。你唔明我,我由唔了解你。分手囉…大鑊d既,離婚囉。

係咪大家都響不知不覺間,變得自私左呢?自私不特止,仲響自我原諒既情況之下,將自己既自私,合理化左?

有時我諗,兩個人走埋一齊,係一個大家都要付出既過程。兩個人相處響得到「成果」同「快樂」之前,必定要經過一個犧牲既process。犧牲,梗係唔過癮啦,難聽d講直頭係蝕章啦。不過用一個銅臭些少既角度去睇丫,呢個「犧牲」,好似投資咁。你唔拎錢出黎投資,邊庶會有回報呀。

咁犧牲左又一樣唔一定包生仔,投資都有風險啦。我有時覺得呢個世界好多野係贏唔晒既。你要有一段美滿既婚姻,或多或少你可能要響事業上作出些少調節。調節左既事業,可能冇未調節之前可以去得咁遠都唔定,但係你既回報,係你既家庭生活囉。

當然,剛剛講果個例子,可以調轉黎講都一樣通既。每個人對人生既要求都唔同。呢一part多左d,另一part可能好難避免少返dd。

唔知係咪年紀大左所以開始消極呢?我開始傾向,凡事盡左力就算啦,做得幾多得幾多。我見過好多追求響人生各方面都要「贏晒」既人,最後反而輸得最慘。

我寧願平衡一d,唔好樣樣都嘗試「贏盡」啦。步伐,可以自行調節既其實。睇下雙方願唔願意先蝕些少章囉。

3 comments:

Anonymous said...

贊同在關係上, 如果抱著「贏盡」的心態, 最終只會弄至全敗的局面, 因為"關係"這東西是需要多於一方去建立的, 你要「贏盡」即表示另一方是「輸到貼地」, 那對方不會"油盡燈枯"嗎? 這樣的關係會快樂嗎? 會持久嗎?「犧牲」, 不代表你認輸, 只表示你願意在關係上付出...
要得到一段好關係, 最先做的是要放低自己!

Anonymous said...

講得好!

Anonymous said...

「犧牲」呢個字眼 ,好多人都不認同 , 拍拖,戀愛、結婚 , 不是代表有更多人會來愛自己多d 嗎 ?不是會有人會為自己付出多少少嗎 ??如果用甘的心態去拍拖及結婚 , 一定死得啊....聖經:「要得著生命,就會棄掉生命」你想得到一些東西前 , 請好好去付出,踏出先.....才可以得到的....
請不懂去愛去付出去犧牲的人不要拍拖..如果只是愛自己多過愛他人...就真係唔好玩「火」了